Translate

niedziela, 23 lutego 2014

Pomysł na smakowite śniadanko.

Żeby nie było, że ja jestem taka mądra i pomysłowa :D od razu mówię, że gdzieś w sieci natrafiłam na ten przepis. W końcu nie miałam szans na wymyślenie go, bo zdrowe odżywianie prowadzę dopiero od kilku lat, a od roku staram się dokonywać zupełnie dobrych wyborów. Także wszystko co dietetyczne, zdrowe i pyszne już zapewne jest wynalezione.
Ja już dzisiaj zalałam swoją śniadaniową mieszankę na jutro. Zawsze czekam z upragnieniem na poranny posiłek :D Taka to przyjemność.



Co potrzebujemy do przygotowania naszej pełnowartościowej miseczki, która doda nam sił i poprawi trawienie, a także  uczyni nas sytymi aż do pory lunchu ?! Już piszę:
  • 3 łyżki otrębów owsianych
  • 1 łyżka otrębów pszennych
  • 1 łyżeczka ziaren słonecznika
  • 1 łyżka siemienia lnianego
  • 1 łyżka suszonych owoców, żurawiny lub daktyli
  • odrobinka płatków migdałowych lub pokruszonych orzechów włoskich
  • 1 łyżeczka płatków kokosowych
Wszystko to zalewamy gorącą wodą, tak aby przykryć składniki. Zostawiamy na noc by nasiąkły. Rano podgrzewamy powstałą mieszankę w mikrofalówce (ja lubię na ciepło), dodajemy 2 łyżki jogurtu naturalnego i łyżeczkę prawdziwego miodu czy też syropu klonowego. Można dorzucić również banana, ale będzie to już dość dużo kalorii.
Smakuje naprawdę dobrze! Słodko-kokosowa w smaku...mmmm.... jadam często i jeszcze mi się nie znudziło.
Także wypróbujcie koniecznie.
Tymczasem dobranoc :-) życzę miłego nadchodzącego poranka!

Wypada pozdrowić czytelników,
zatem pozdrawiam! :-) 
Bania.









'Niech Wasze obowiązki będą lekkie, a kawa mocna.' :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz