Translate

niedziela, 19 stycznia 2014

Mój pierwszy jumpsuit :D

Już od dawna podziwiałam dziewczyny i kobiety w Jumpsuitach/kombinezonach.
Można wybierać pośród wielu: eleganckich, mniej eleganckich, sportowych.
Mierzyłam też kilka, kiedy było mnie jeszcze 13kg więcej, ale nie podobałam się sobie w żadnym.
Teraz przy mniejszych gabarytach uwielbiam zakupy odzieżowe i kupowanie przychodzi mi łatwiej, bo prezentuję się znacznie lepiej we wszystkim :D
Ostatnio ceny na wyprzedażach znów zmalały, także rundka po sklepach była wskazana. Wstąpiłam do PROMOD i wybrałam naprawdę dużo fajnych ubranek do mierzenia. Właśnie tam wpadł mi w ręce, już mój, granatowy, cudny, ozdobiony kwiatami kombinezon.
Wystarczyło go założyć, by być pewnym zakupu. Leżał jak ulał, a cena była wyjątkowo kusząca!

Wydał mi się bardzo unikatowy ze względu na egzotyczny styl, nadany przez kwiecisty wzór. Dodatkowo zasuwany na zamek - co spodobało mi się niebywale. Delikatny i bardzo wygodny materiał. Jumpsuit ten będzie idealnie pasował na wiele okazji.
Można nosić z koturnami, ze szpilkami, a myślę że balerinki czy też trampki Converse mogłyby się tu sprawdzić. Na wierzch można zarzucić ładny żakiecik, skórzaną kurteczkę czy też sweterek. Jedyne utrudnienie pojawia się przy wyjściu do toalety ;-)

Także oficjalnie w mojej szafie zagościł jednoczęściowy kombinezon !  Hurrra!
Zobaczcie jak się prezentował, do szarych butów na niskiej koturnie, odpowiednich do obecnej pory roku.

 Myślę , że udany zakup? :)
Cieplutko pozdrawiam.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz