Translate

środa, 11 grudnia 2013

Świąteczne (Bożonarodzeniowe) inspiracje.

Tegoroczne Święta prawie mnie zaskoczyły... Prawie, bo w samą porę się obudziłam i jako że pozostało jedynie 12 dni, zabieram się za dekorowanie domu :-)
Będzie to pierwszy czas Bożego Narodzenia dla naszego młodszego synka F. Także i dla nas bardzo wyjątkowy :-) . Zapowiada się wesoło, także nie mogę się doczekać.

Chciałam ozdobić domek piękniej niż w ubiegłe lata, bo wiem, że Maluszki nasze będą z zaciekawieniem obserwować dekoracje, a czterolatek będzie komentował zapewne: 'ahh jak pięknie!' . Póki co reaguje tak na domy irlandzkich sąsiadów, którzy już od 1wszego grudnia ubierają choinki i święcą w oknach kolorowe światełka każdego wieczoru.

Znalazłam kilka ciekawych pomysłów, do wykonania w domu, na własną rękę. Także podzielę się z Wami, by Was również zainspirować...
Zabieram się za zrobienie takich oto pięknych, ogromnych śnieżynek 3D. Zakupiłam wszystko co potrzebne i wkrótce powstaną te cudeńka i zawisną w naszym salonie :-)



Zobaczcie jak bardzo odmienią nasze pokoje czy kuchnie, 
takie podwieszone dekoracje... Wpadły mi niesamowicie w oko.
 








  Wiele z powyższych ozdób możemy z łatwością wykonać sami :-)

Jeśli mamy dostęp do lasu, to jesteśmy ustawieni bardzo korzystnie!
Bowiem duża gałąź spryskana złotą, srebrną czy białą farbą, 
z kolorowymi bombkami itp. na satynowych wstążeczkach,
podwieszona u sufitu nad stołem Świątecznym jest super pomysłem,
który dodatkowo ubarwi atmosferę :-)










Warto też nabyć choćby jedną świeczkę z asortymentu firmy 
Yankee Candle. Nie są to tanie produkty, ale nie są też badziewne.
Zapachy są niesamowite, pachną intensywnie, długo się utrzymują,
a mała świeczka/wosk wystarczy na kilka świątecznych wieczorów.



I zimowy 'umilacz wieczorów' ... ciepły kocyk i kubek gorącej
czekolady (light ;-) )




Ja mam taką cichą nadzieję na śnieżek, ale zapewne nawet jeśli poprószy, to nie tak
jak na zdjęciu poniżej! By powstały takie widoki, śniegu potrzeba dużo :D
Spacer z dziećmi po skrzypiącym puszku, to moje marzenie... Jestem pewna,
że bardzo by im się spodobało :-)

Moi drodzy życzę Wam niezbyt męczących, a owocnych przygotowań do Świąt Bożego Narodzenia. 
Pozdrawiam gorąco,
B.

Ps.Wasze Świąteczne inspiracje również możecie podzielić ze mną na Fb, stronka Be Happy&Healthy&Well Dressed

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz