Translate

środa, 2 października 2013

Cenna wskazówka.

Mam tu dla Was cenną wskazówkę, która u mnie się sprawdza.
Mianowicie, żeby nie było problemu z motywacją do ćwiczeń, nie robimy sobie dłuższej przerwy niż 3 dni.
Chyba , że mamy wskazania do zaprzestania, to robimy sobie odpoczynek, na tak długo jak tylko potrzeba. Oczywiście najlepiej AKTYWNY tj.spacerek czy przejażdżka rowerowa, tańce z przyjaciółmi czy też zabawy ruchowe z naszymi pociechami :-)
To istotna zasada, by przerwy między treningami nie przeciągały się powyżej 3 dni. W tym krótkim czasie grozi nam mega-rozleniwienie się , więc radzę Wam tego unikać :-) Sama wiem po sobie, chociaż odpuszczam trening tylko, kiedy naprawdę nie mam możliwości tj. poważne okazje do świętowania, niespodziewani goście, dodatkowe godziny pracy, wyjazd rodzinny itp.
Natomiast kiedy ćwiczymy codziennie, po jakimś czasie odmówienie sobie treningu staje się trudne. A dzień bez 'brzuszków' (w moim przypadku) - dniem straconym hehe
Pamiętajmy jednak, że wysiłek musi być odpowiedni, nie przemęczajmy się. Ja wykonuję 3 hardcorowe/3 lekkie treningi tygodniowo. Jeden dzień poświęcam na w/w aktywny odpoczynek :D

Jak już wspominałam na moim pierwszym i niestety niedostępnym dla mnie blogu
http://workforit87.blogspot.ie/search?updated-max=2013-08-16T16:38:00-07:00&max-results=7 ,
bardzo lubię trenerkę fitness Jillian Michaels i jej treningi, są one ogólnorozwojowe, oddziałujące na wszystkie partie ciała, przy czym są o umiarkowanej intensywności.
Dzisiaj z wielką, wręcz, przyjemnością robiłam ten trening:
http://www.youtube.com/watch?v=yi5mdHCN81c
Do tego jej komentarze (w języku angielskim) są boskie ! Dodają wiary i  chęci.

Kochane Kobietki! I Panowie, jeśli jakikolwiek czyta, zacznijcie częściej uprawiać sport, a przekonacie się, że będziecie mieć z tego wiele korzyści, a trening stanie się dla Was przyjemnością i relaksem!
Pamiętamy też o zdrowym odżywianiu i nie objadaniu się przed wysiłkiem :D

Pozdro,
Bańka

Dobrze mówi ta Pani. I Ty możesz sprawić sobie piękne ciało,
robić coś co kochasz i spełniać swoje marzenia :-)














Na miłe zakończenie posta, zdjęcie naszego słodkiego,
ząbkującego i zadowolonego ze spacerków, równie jak
Mama, Fabianka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz