Translate

środa, 4 września 2013

Pas Neopronowy.

Pas neopronowy.



Jeśli spalać tłuszczyk to na wszystkie możliwe sposoby :D :D
Ja na przykład nabyłam i mam zamiar systematycznie używać do biegania i ćwiczeń pas neoprenowy
tj. wyszczuplający, działający na zasadzie 'sauny'. Brzuch ( wystający brzuch ) jest dla mnie największym problemem, naprawdę marzę by się go pozbyć i móc zakładać dopasowane sukienki. Spalanie otłuszczenia w tym miejscu przychodzi mi bardzo trudno i powoli, dlatego przyszedł mi pomysł, by zacząć używać tego pasa. Wiele osób uważa, że pas ten jest bezużyteczny, ale kilka koleżanek próbowało, polecało, więc pomyślałam że mogę spróbować. 
Tu wklejam opis tego pasa, kto zainteresowany to można przeczytać, a jeśli nie to proszę pominąć.

'Pas neoprenowy wykonany jest z neoprenu pokrytego osnową nylonową. Jest wyjątkowo prostym i tanim sposobem pomocnym w uzyskaniu wymarzonej sylwetki. Pas wyszczuplający działa miejscowo, dzięki czemu proces przemiany materii zostanie przyspieszony, powodując spalanie tkanki tłuszczowej i utratę zbędnych kilogramów. Można zakładać pas neoprenowy właściwie w każdej sytuacji, choć najlepiej używać go w czasie zwiększonej aktywności fizycznej: podczas ćwiczeń fizycznych czy sprzątania. W momencie dostarczenia ciepła naszemu organizmowi, cały metabolizm ulega przyspieszeniu, a co za tym idzie – tkanka tłuszczowa ulega spalaniu, które jest od 5 do 15 razy szybsze niż podczas normalnych ćwiczeń. Należy jednak pamiętać, że zwiększona temperatura ciała to także zwiększone pocenie. A pocenie to rzeczywiście tracenie – ale wody i cennych składników mineralnych. Jeśli zdecydujemy się na wspomaganie odchudzania za pomocą pasa neoprenowego, nie zapominajmy więc o zdrowej diecie, ewentualnie suplementacji, a przede wszystkim o wypijaniu zwiększonej ilości wody. Po zdjęciu pasa i zakończonych ćwiczeniach trzeba wziąć prysznic.'

Dzisiaj wykonałam w nim pierwszy trening i obecność tak owego pasa neoprenowego, zachęcała mnie do intensywniejszych ruchów, a wylewane siódme poty, na jakiś sposób, mnie cieszyły i tak jakby mówiły : "dobra robota kobieto" ;) Mobilizujące.
Także do zdrowej , zrównoważonej diety ( nie zawsze :D ) , ćwiczeń i silnej woli dorzucam to cudeńko hehe

Pozdro , 
Bańka 




 Tu chcę się podzielić moim dzisiejszym odkryciem:
owsianka może być smaczna i dietetyczna zarazem ;)
Wystarczy dodać odtłuszczone 1,5 % tł. mleko np. bananowe
i mamy na śniadanie 'niebo w gębie' , a do kawy też go
użyłam i była yummie !! POLECAM




 Kochane endorfinki, naprawdę uszczęśliwiają człowieka:)

 Powyższa mądrość bardzo trafna :
 Pot to łzy płaczącego tłuszczu, 
nie lituj się !!! :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz