Translate

wtorek, 3 września 2013

Pomysł na zdrowy obiadek :)

Obiadek - pełnoziarnisty makaron ze smakowitym 'zielonym' sosem i serem feta.

Szybka notka, na 15sto minutowej przerwie od życia codziennego ;)
Jeśli jeszcze nie macie pomysłu na obiad, a chętnie zjedlibyście coś smacznego, a zarazem z mega-dużą dawkę witamin, polecam przepis, który sprzedała mi moja przyjaciółka.
Lista składników: 
  • garść świeżego szpinaku
  • garść rukoli
  • świeża bazylia (ja wykorzystałam suszoną)
  • 2 awokado
  • sok z pół limonki
  • łyżka odtłuszczonej śmietany
  • 2 papryczki jalapeno ( ja dodałam jedną papryczkę chilli)
  • 100 ml przrgotowanej wody
  • przyprawy dodałam według uznania troszkę pieprzu i mieszanych ziół 
Sposób przyrządzenia:

Rukole i szpinak dokładnie myjemy, awokado obieramy ze skórki i kroimy na drobne kawałki, papryczki też kroimy na cienkie paseczki, wszystko wkładamy do blendera, wciskamy sok z limonki, dodajemy przyprawy, śmietanę i wodę. Blendujemy aż do uzyskania gładkiej konsystencji. Przelewamy do rondelka i mieszając, na małym ogniu doprowadzamy do wrzenia. W tym czasie gotujemy makaron. Makaron serwujemy z naszym zielonym sosikiem i kruszymy ser feta na tak przyrządzoną porcję :) 

Można zrobić to samo z dodatkiem kurczaka. Na pewno będzie równie smaczne.
Dorzucam fotki, aby Was zachęcić :)


Smacznego wszystkim,
Bania 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz